Interieur

Interieur
Een tot basic kampeerauto omgevormde Multivan

dinsdag 27 juni 2017

Reisvoorbereiding

De T4 is ingeschreven als kampeerauto, maar dat betekent niet dat hij er helemaal op voorzien is. Stilaan wordt de kampeeruitrusting uitgebreid.

Ventilatierooster

Eind mei en begin juni was ik op fietsvakantie doorheen noord-oost Frankrijk. Op één van de haltes kreeg ik een tip van een Fries koppel met een T4 Westfalia: een ventilatierooster voor in het schuifraam. Omdat mijn T4'tje niet over airco beschikt, het in de zomer erg warm kan worden en ventilatie noodzakelijk is als je in de auto slaapt, bestelde ik er ook zo eentje.



Naar ze zeggen, kan het rooster erin blijven zitten terwijl je rijdt. Omdat ik de snelheid sowieso beperk tot ongeveer 90, moet dat wel kunnen.

Isolatie

Om de opwarming van de auto door de zon wat te beperken, kwam er meteen een set isolatiematten voor de ramen bij.


Mat aan het linker achterraam
Ik testte dit tijdens het voorbije weekend even uit en het verschil was meteen merkbaar.

Alles werd besteld bij Poptopshop.

Nu nog het nieuwe meubel voor onder het fornuis afwerken en dan is de auto zo ongeveer klaar voor een eerste grote trip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten